Fredag imorgon!

Hej, imorgon så hoppas jag på en bra dag. Jag ska ju vara i skolan fråån 8-15 men det e bara roliga lektioner. Eller de vanliga men det e kul på fredagar, det går likosm så snabbt!
Vi börjar med NO klockan åtta, jag ska få prov så får se hur det går. Sen så har vi SO, vi har just nu historia.. inte min starka sida men vi jobbar med spel i grupper så det e kul.
Sen så har jag hemkunskap, och jag och Christina är där. Man e liksom uppdelade i slöjd och hemkunskaps grupper. Vi har prov i HK'n så vi får se hur det går. Sen så har vi svenska, och sist har vi engelska.
Efter skolan så ska jag hem till Christina (för första gågen :$). Hon bor i ekeby, så vill ni va med oss så skriv till mig på kik: kwwak !
 
Det är något disco på en skola där så vi får se  var vi hamnar ;P
 
Men som ni nu kan se så ser bloggen lite anorlunda nu, så att INGEN ska kunna anlaga mig för en massa saker.
 
Men nu så ska jag pcka inför imorgn!
 
(jag och christina)
pözz
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0