Ta en chill pilla nu!

Alltså jag blir bara så irriterad just nu. Jag håller på att göra en design. Den kommer att komma upp på bloggen senast imorgon eftermiddag!  Så jag behöver ingen som säger att det e fel på mig, eller ngn som kommenterar att dom ska anmäla mig till polisen. Jag ska fixa detta problemet så fort jag kan. Det blev ett STORT missförstånd igår/iförrgår när jag fick denna designen av min kompis.

Idag så har jag inte gjort så mycket, haft so och ridning i skolan. Just nu så pluggat jag som in i! Alltså jag e så trött på läxor!! 
Jag hade 6 sidor i matte, en hel bokrecension på engelska, jättestort prov i spanska, kemi prov imorgon och biologi prov på fredag och hemkunskapssalen prov på fredag. Förstår ni att jag inge kan lägga ner 10000 år på bloggen!

Men just nu blir jag bara mer arg, så om ngn vill mig ngt mer så maila mig på 
[email protected]!! 


Pözz



Kommentarer
sannas rum

Det är ett brott mot upphovsrättslagen och brott anmäler man till polisen. Så som sagt; ändra designen. Jag har redan anmält dig till blogg.se i och med att du inte förstår att det du gör just nu är brottsligt. Precis som att jag kan inte gå hem till dig och ta dina grejer och påstå att det är mina så kan inte du ta mina eller någon annans grejer och påstå att det är ditt. Så som sagt, jag tror att både jag och Amandah känner att om du inte förstår det så kanske en anmälan till polisen också skulle vara på sin plats så att du lär dig rätt eller fel.

Svar: Som du kan läsa i inlägget så kommer en ny design i eftermiddag :)
S T I N A

2013-10-24 @ 10:36:23
URL: http://sannasrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0